شناخت شرکت رنگ‌سازی آرکو


صنایع رنگ ارکو در سال ۱۳۶۶ در آذربایجان شرقی ایران تاسیس شد. برند ارکو با تکیه به دانش متخصصان با تجربه و کارآموزده همچنین استفاده از فناوری نوین و جدید‌ترین ماشین‌آلات انواع رنگ‌ها و پوشش‌های صنعتی و تخصصی را تولید می‌کند.
کارخانه ارکو تولیدات خود را به کشور‌هایی مانند روسیه، قزاقستان، قرقیزستان، ترکمنستان، آذربایجان، گرجستان، تاجیکستان و روسیه صادر می‌کند.
این شرکت با داشتن استاندارد‌های اروپایی یکی از بهترین شرکت های رنگسازی به‌شمار می‌رود. به‌طوری ‌که می‌خواهد کار خود را گسترش دهد و در شهر آلماتی کشور قزاقستان دفتر مرکزی خود را تاسیس کند.
محصولات تولیدی برند آرکو
این شرکت رنگ‌سازی در حوزه‌هایی مانند ساخت انواع بتونه، رنگ، آستر، لاک و هاردنر فعالیت می‌کند. اگر قصد خرید محصولات رنگ ارکو را دارید در ادامه با هر کدام بیشتر آشنا می‌شوید. پخش رنگ تهران با داشتن نمایندگی فروش محصولات رنگ آرکو تولیدات این برند را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می‌دهد. برای دریافت قیمت محصولات رنگ آرکو با کارشناسان ما در رنگ تهران در ارتباط باشید.
برند ارکو یکی از برند‌های مشهور در صنعت رنگ است که در ایران نیز شهرت خاصی دارد. این کارخانه اولین کارخانه رنگ در ایران بود که در شمال غرب این کشور فعالیت خود را آغاز کرد. اگر شما هم از طرفداران این برند هستید، جهت خرید محصولات رنگ آرکو کافیست با رنگ تهران در تماس باشید.